hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.12.13. 21:38

szerző: hermi67

Angyalok........

Egyszer azt hallottam egy spirituális látó embertől,hogy a kisgyerekek látják az angyalokat, de csak kb. 3 éves korukig.Vagy még addig sem. És mire el tudnák mondani,hogy látták őket-addigra már megszűnik ez a látás. Persze vannak kivételek-pl. az barátnőm egyik hallgatójának a 4 éves kislánya-aki látó......látja a körülöttük lévő szellemeket-vagy nem is tudom,minek nevezzem. Valamelyik nap ment az anyukájával az utcán,és mondta neki,hogy anya,vigyázz,itt egy öreg néni-töri a diót. És ezután úgy szökdécselt jobbra-balra,mintha az elgurult diószemeket kerülné ki.

Hogy miért is írom ezt ma? Mióta kicsi Petikénk értelme egyre jobban nyílik ki a körülöttünk lévő világra, és ennek hangot is ad  nevetéssel,gőgicséléssel, azóta ha a lakásunk egy pontja felé néz,mindíg hangosan nevet, gurgulázik és mosolyog. Ennek kb.1 hónapja,de igazából a napokban állt össze bennem a gondolat......teljesen biztos vagyok benne,hogy látja a mi angyalkánkat-és Ő nem lehet más,csak Timike. Ott van,és vigyáz ránk-Petinek pedig nagyon nagyon tetszik.... Ez a pont a lakásban az előszoba.Teljesen  mindegy,hogy nappal van,vagy este,ég a villany ott vagy nem,ha Peti arra néz,azonnal jelet ad....... és mosolyog,nevet, és ha nem fordulunk el arról,Ő ott tartja a kicsi tekintetét.

Gondolkodtam rajta,hogy leírjam-e ezeket a gondolatkat...de hát miért is ne?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr715359245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moon · http://keli.blogol.hu/ 2008.12.14. 11:14:40

Érdekes... Az én fiam ( a nagyobbik ), többször mutatott már a járóka felé, hogy ott a bácsi. Persze, én senkit sem látok. Nemrégiben találkoztam az előző lakóval, akitől a lakást vettük, Ő elmondta, hogy a férje azon az ágyon halt meg, ami ott állt, ahol most a mi járókánk. Vannak éjszakák, amikor folyamatosan zenélnek a játékaink a nappaliban. Mind nem lehet szoftverhibás. Rejtélyes és számomra picit félelmetes is...

Bibécske · www.rebibe.blogol.hu 2008.12.14. 11:34:30

Biztos így van:) Beki is mindig a pelenkázó felett nevet, meg grimaszol:) itt is meghalt egy bácsi, de azért kicsit hátborzongató. Nagyon sok puszi a kis ördögfiókáidnak:)♥♥♥♥

brü 2008.12.14. 14:22:43

ezt már én is hallottam, és Petra az előző lakásunkban nem 1x mondta, hogy játszik a kislánnyal, később pedig az erkélyre mutogatott, hogy kimt van a kislány... moon amit leírtál a játékokról...félelmetes:O

Lidi 2008.12.14. 21:05:23

Hu,de ráz a hideg...én hiszek az ilyenben,egész biztos a tesókáját látja:)

hugomum 2008.12.15. 07:32:29

Igen ez igy van. Hugo is hatarozottan nevet egy pontra,de olyan is volt,hogy elkezdett orditani...na akkor nagyon megijedtem...
süti beállítások módosítása