hermi irka

Friss topikok

Címkék

Egyre közelebb

2010.04.27. 07:47

szerző: hermi67

Lassan megyek dolgozni.Pontosan 3.-án hétfőn. Meglehetősen rosszul viselem.Remélem,Petit nem fogja annyira megviselni-elvinném az Ő terhét is a vállamon. Azzal próbálom vigasztalni magam,hogy jó helyen lesz itthon az apjával. De az biztos,hogy nagyon fog hiányozni az,hogy nem leszek körülötte. Reggel 8-tól délután 2-ig dolgozom(mint röntgenes,van némi kedvezményem). Mikor haza érek,jó esetben aludni fog,és ébredésre itthon leszek. Mostanában elmodhatom,hogy "elromlott" a  legkisebbem:-D. Olyan szinten lett hisztis,hogy nem is lehet elmondani. Ha valami nem úgy történik,ahogy Ő szeretné(pl. nem arra megyünk,amerre Ő gondolja,vagy mikor tök álmos,és le akarom fektetni,vagy mikor pelenkázom,vagy mikor fürdeni viszem-és sorolhatnám) olyan szinten kezd el visítani,hogy simán gondolhatják az idegenek: na,Agócsék nyúzzák a gyereket! Nem nagyon tudok rá hatni, de szerintem ebben a korban még nem is lehet. Most várakozó állásponton vagyok,abban bízva,hogy majd csak alakul valamerre. Popsira pacsi nincs-bár néha hangosabban rászólok-de nem nagyon hatja meg. Ő csak visít,egyhangon,könny nélkül:-D. És nem lehet vele mit kezdeni-egyszer csak abbahagyja. Néha éjszaka is nyugtalan,felsír-és olyankor is az erőszakos sírást hallatja-olyan,mintha haragudna valamiért álmában. Sokszor elgondolkodom,hogy miért van ez így. Szeretjük,nem bántjuk-egymást sem. Bár az kétségtelen,hogy az átlagnál hangosabb család vagyunk-de hát van egy hallásérültünk,akinek hallókészülék mellett is néha hangosabban kell szólni. A nagyok jól vannak-de egyre jobban kamaszodnak. Egymással nagyon sokszor összekapnak-és ez engem kifejezetten idegesít. Rosszul viselem.

Egyébként is fáradt vagyok. Az utóbbi évek kinlódásai megtették a magukét-állandóan aludnék-miközben nem tudok aludni. És ez látszik is rajtam. Sokat öregedtem-sajnos. De ezzel képes vagyok megbirkózni-aki nem hal meg fiatalon,az megöregszik(kivéve,aki plasztikai sebésszel próbálja visszahozatni  a múló ifjúságot). A férjemenek továbbra sincs munka-esetleg kilátásban,de arról még nem tudunk. Ha Ő dolgozna,én maradhatnék itthon a kisfiammal.Azt hiszem,ez is mérgez engem belülről. De a méreg nem jó-így próbálok a Jó Istentől erőt és kedvet kérni nap mint nap.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr915359477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_119475 2010.04.28. 08:46:16

Fel a fejjel! Szerintem a munka felszabadító érzés lesz! Nem a monoton otthonlét! És minden rendben lesz a csöppel is! ♥

Ismeretlen_113491 2010.04.28. 09:15:54

Mindjárt itt van 3.-a...Nem irigyellek...nekem nagyon nehéz volt visszamenni, sokkal nehezebb mint anno Áronnál...Pedig tudtam,hogy jó helyen van a bölcsiben.Az viszont jó,hogy rövidebb munkaidőben dolgozol,marad időd még a gyerekre is! Ja!És én is öregszem ám, nem csak Te:)))

Ismeretlen_119680 2010.04.28. 16:28:27

Ha most itt lennél mellettem, jól elfenekelnélek!!!! Muszáj beszélnünk. Leslek este skype-on és babanet chat-en! Ölelés!

Ismeretlen_66889 2010.04.28. 20:31:27

de legalább van hova menned...♥♥

Ismeretlen_105483 2010.04.28. 23:05:05

Jaj Drága.... nagyon nagy ölelés Neked! Teljesen megértem a gondolataidat, hogy igazságtalannak érzed a helyzetet.... Nagyon drukkolok Nektek, s hidd el, minden úgy lesz, ahogyan lennie kell! Én is ezzel vigasztalom magam, lassan hasonló helyzet alakul nálunk is, csak itt egy sógornőről van szó, aki épp önmegvalósít már egy éve lassan, s a jelzálogját mi fizetjük, lévén azon a lakáson van, ahol élünk... persze ő nem dolgozik.. színésznő ugye a lelkem... Na, mindegy is, bocsánat, hogy ezt itt és így.... Lényeg ami lényeg : ♥♥♥♥♥♥ Lurkó hiszti: nálunk is, nálunk is :)))) s totál ki tudok tőle akadni :)))))

Ismeretlen_124026 2010.05.01. 04:42:24

Nálnk is hiszti van ezerrel.Hidd el jó lesz melózni majd és kell a fiúknak az a kis együtt lét.
süti beállítások módosítása