hermi irka

Friss topikok

Címkék

Változás

2010.07.02. 22:54

szerző: hermi67

Gondoltam ideje lenne egy kis változtatásnak magamon. Így aztán levágattam a hajam-tök rövid,tépettre,és mahagónira lett festve. Háááát,naggggyon teccccik:-). Majd ha lesz kép,teszek fel egyet.

Hihi,Peti nem ismert meg,vagy valami ilyesmi. Fodrász után az utcán találkoztunk Vele és Apával,és ahogy odamentem hozzájuk-látni kellett volna a kicsi arcát. Mintha azt mondta volna: ismerős nagyon ez a Nő,de ki is lehet? és először nem engedte,hogy megpusziljam-belebújt az apja vállába:-D. Perzse már öt perc múlva csak én adhattam Neki kekszet,és csak én tolhattam a babakocsit:-D.

 

A drága nagyfiaim holnap jönnek haza a balcsiról. Vééééégreeeeee!!!! nagyon hiányoznak már,alig várom,hogy megölelhessem Őket!!!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr335359499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2010.07.03. 13:54:45

Már kiváncsi vagyok, nagyon :)Biztosan így is szép vagy♥ Engem Petra nézett egyszer furán, amikor pici volt, és sötétebbre festettem a hajam :D Pussz♥

Ismeretlen_129282 2010.07.03. 23:24:49

Gondolhattam volna, hogy Brü az első:)) és, hogy kíváncsi :))))))))) hihihi De én is az vagyok most:) És jót nevettem, ahogy elképzeltem a sztorit:)) Sok puszi

Ismeretlen_146138 2010.07.04. 09:29:40

De a holnap már két napja eltelt!:):):) Vagy nem azt ígérted hogy holnap teszel fel fotót?? Puszika

Ismeretlen_124026 2010.07.05. 10:07:38

Tépett hajú vörös fogatlan banyák leszünk!:))))
süti beállítások módosítása